sobota, 30 stycznia 2016

Mamy super dziecko

Dajemy radę. Anna ma już rok. I mimo wielu trudów, w które obfitował ten miniony rok, to jest naprawdę super. Anna zaczyna wołać maaagda, albo aaagdaaaa. Magda to ja :) Jest cudowna.

Jest piękna i zachwycająca w swoich minach.

Nie bójcie się dzieci z ZD.

Jest naprawdę fajnie. Trudy są. Z każdym dzieckiem. Mamy czwórkę dzieci i wiemy co to trudy.

Anna każdego ranka budzi nas swoim uroczym gadaniem. Wieczorami wcale nie chce spać bo tyle się dzieje :)

Życie jest fascynujące.




7 komentarzy:

  1. ja tez sciskam i dzieki za piękne słowa

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez sciskam i dzieki za piękne słowa

    OdpowiedzUsuń
  3. u nas tez czwórka i najmłodszy Felek z zespołem. Przecudak nasz wymodlony i kochany! Pozdrawiamy serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. ach te skróty. ASD, ZA, ZD, SR3
    Pozdrawiamy ze spektrum wyzwań :)

    OdpowiedzUsuń
  5. niesamowicie się cieszę, że trafiłam na Twojego bloga. Kuzyn naszego Młodego też ma ZD ma trochę ponad rok. Na początku nie wiadomo było co mówić, między naszymi dziećmi jest miesiąc różnicy. Teraz jest zupełnie inaczej.
    Ściskamy mocno :)

    OdpowiedzUsuń